19 September - My Diamonds

Hej på Er, fick en lite förfrågan om jag kunde göra ett inlägg om de bloggar som jag läser - självklart kan jag göra det! Men läser ju självklart fler än dessa som jag tar upp i detta inlägg men dessa är mina egna favoritbloggar som sätter guldkant på min tillvaro.. Enjoy!


FASHIONTAST
Sjukt snygg tjej som jag gillar att inspireras utav.

PINKNATION
Söt tjej som tycks leva i en rosa värld, man får alltid höra det senaste om victoria secret (vilket jag såklart gillar) & man bjuds på otroligt fina bilder som hon oftast själv tar.


ELIN JACONELLI
Min underbara Elin, kär vän med otrolig känsla för både smink & kläder. Älskar ju även hennes sätt att skriva och om det hon skriver. Finns väl ingen som missat citaten som; "tar den i röven när nicklas  har varit riktigt snäll" eller "idag var sista gången som jag satte både min fot & min läckra röv i deras löjliga butik" (make up store på kullagatan i helsingborg).  

JIGGLY
Fin tjej som inspirerar mig i bilder och bloggdesign, hon finner ofta små detaljer i design som jag gillar. Hon tar jättefina bilder som inspirerar och hennes shopping brukar vara rolig att titta på. Hon har lite bloggpaus för tillfället men jag hoppas hon kommer igång snart igen.


JENNY JANSSON
Jennys blogg ligger just nu nere, vet dock inte varför?! Men hon är en otroligt duktig hobbyfotograf som alltid levererar de absolut bästa bilderna. Hon fotar även sina helt underbara outfits och sin inredning i hennes supermysiga hus.


JOHANNAEO
Johannas blogg läser jag för att få lyx i min vardag, hon bjuder kanske på den bästa shoppingen i bloggvärlden & hennes bilder är otroligt fina. Hon verkar även väldigt snäll & ödmjuk då hon ofta skriver om tjejers lite turbulenta värld. Även jättekul att läsa hennes bodyblog där hon ger hälsosamma tips för att gå ner i vikt.

KENZA
Storbloggare som jag följer, det händer alltid något nytt & spännande och jag delar ju samma sjuka humor sen denna roliga tjej gör - dog ju av skratt när jag såg hennes & tyras webb-program.
Snygg är ju hon också och kul att få se alla modelljobb som hon gör.



LITTLE PLASTIC HORSES
Så mycket inspo - måste granska bilderna in i minsta detalj!



MICHI
Michi är en tjej som bor och studerar i LA och hon studerar inredningsdesig som är ett stort intresse för mig.
Hon levererar även snygga outfits & partybilder.
Jag vill med andra ord helt enkelt leva hennes liv!



ELIN KLING
Inspo - Inspo - Inspo
Vår snygga modell & bloggare Elin Kling hjälper mig att hålla koll i modevärlden.

MADDES
Fin bloggvän som skriver en rolig vardagsblogg, hon bryr sig mycket om andra och har verkligen tagit på sig ansvaret att skriva och driva en blogg som är helt fri ifrån ordinarie kroppsideal - man känner sig alltid välkommen hos Madde.


TILDAMILDA
Tilda är även hon en bloggvän, hon har precis vart i usa och bjuder just nu på en massa fina bilder därifrån och shoppingen behöver jag nog inte ens kommentera.


Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; SÖTIS! :D Tack för alla tips! Och tack för dom fina orden om min blogg ^^

2011-09-19 @ 17:56:46
URL: http://pinknation.se
Postat av: elin jaconelli

nawww! tack beb :D

2011-09-19 @ 22:12:54
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, tack för de fina orden! :) brukar läsa din blogg med ;) kraaaam

2011-09-26 @ 11:55:30
URL: http://jiggly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0