Beige & Guld


Mer, mer & mer armband - 449:- @ Mango


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hehe jadu vännen man är verkligen expert på att "hamstra" gamla saker. Förstår inte varför man inte bara kan göra sig av med det på en gång :P Du är så snäll vännen, jag ska försöka hålla allt inför tentan färskt i minnet under hela tiden fram till jag får skriva om den 18 november!

Gud nu är det verkligen bara 3 dagar tills det bär av till NY,det känns helt sjukt att jag snart är där!! Ska försöka uppdatera några gånger när jag är där borta men sen kommer jag självklart bomba bloggen med härliga bilder när jag kommer hem!

Jag åker med min älskling så det blir mycket turistande men även en hel del shopping hade jag tänkt. Ska bli så jäkla roligt att få se allt man alltid velat se och även shoppa på alla härliga butiker man drömmer om!! Blir att växla in pengar nu ikväll så det är klart. Sen tvätta och fixa lite i morgon och på söndag blir det att packa!

Vad ska du hitta på i helgen vännen? Hoppas den blir fin hur som helst. Många kramar till dig

2011-09-30 @ 17:25:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0