Jackor


Vero Moda 360:-

asos 1570:-

Maison Scotch 2100:-

Tänkte visa Er än fler jackor och den här gången tänkte jag visa att man kan vara snygg i olika prisklasser för jag vägrar gå med på att mode har en prislapp.

Den översta jackan från Vero Moda tycker jag är riktigt cool, den är lite stoppad och kan därför tillsammans med andra värmande accessoarer användas nu innan det blir allt för kallt och innan snön kommer. Snyggt allternativ till att ha på sig om man ska ut och inte vill ha en stor byllsig jacka på sig.

Den andra jackan skulle jag köpa nu men använda inomhus eller spara den till våren 2012, den har en säregen design och kommer vara aktuell även nästa år. Jag ska faktiskt säga att jag köper väldigt ofta kläder som jag inte använder direkt, oftast finner jag många riktigt bra reakap men ska ma göra sådanna kap måste man ha koll på vad som kommer och vad som är klassiskt. På det här sättet bygger jag upp en snygg garderob som varar länge. Lägger jag mycket pengar på något vill jag vara säker på att det inte är ett this-season-plagg.

Den nedersta jackan är en jacka som jag vill ha här och nu. Ni vet ju att jag är på jakt efter något liknande men jag ska kika på fler sidor. Får jag bestämma vill ja dessutom ha fickor med stora dragkedjor antingen i svart eller silver. Detta köpet får helt enkelt vänta. 

Som Ni ser, det finns jackor till både olika tillfällen & till olika prisnivåer.
Tänk efter innan Ni handlar, kolla runt & köp sen!


Kommentarer
Postat av: tildamilda

den understa jackan var kanonfin, lite väl dyr? kanske? :)

2011-10-26 @ 20:45:44
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0