30 Oktober - Lovely Weekend at Home


Har haft en helt u n d e r b a r helg hemma i utvälinge, som om jag inte brukar ha det?♥ Vi har vart på höstmarknad där jag hittade två jättefina bälten som jag ska via Er imorgon, träffade även på min kusin frida när jag var där. Sen åkte vi vidare till Väla för att kolla in alla nya butiker, nelia köpte bland annat ett par svinsnygga byxor/leggings som jag ska visa för Er när hon kommer hit senare i veckan:) jag köpte lite pyssel både från panduro och från IKEA som jag också ska visa för Er imorgon. På väla köpte jag också en jacka, blev även positivt överraskad när expiditen sa att det var hundra kronors rabatt på alla jackor den här helgen - tack för den!
Nu ligger jag, älsklis & lillskruttan i soffan och tittar på tv
- perfekt avslutning på den här helgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vad heter teckensnittet som du har på din rubrik? :D

2011-10-31 @ 10:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0