14 Oktober - Friday


I natt fick jag inte många timmars sömn, lilla Nikki börjar göra sig hemma här och det innebär bland annat att man skall hitta sin plats, så inatt blev det en hel del gny - vilket är helt normalt i början. Fick sitta lite nere med henne på golvet innan jag försod att hon ville ha sin filt närmare oss, det gick jag med på, men i sängen vill vi faktiskt inte ha henne. Hon får gosa med oss i soffan istället för man måste få lite space för sig själv också.
Annars är det helt underbart att ha henne här, det har inte hänt lika många olyckor inne idag och jag tror faktisk hon börjar förstå det här med promenader:)
Nu ska jag krypa under mitt duntäcke & titta på idol.
Ha nu en riktigt mysig fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Helena

Oooh jag hade nästan glömt hur söta dom är som valpar :} känns som 100 år sedan vår mops var så liten!

2011-10-14 @ 22:39:51
Postat av: Cicci

Helena - Ja det är underbart när dem är så här små, även om det är mycket jobb. Hon är inne i bitarstadiet just nu men vi har laddat upp med ben & leksaker så det ska nog gå bra:) Hur gammal är er mops?

2011-11-02 @ 13:56:53
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0