10 Oktober - Godmorgon!


Herregud vad det kittlar i magen på mig nu, men det har hänt så mycket den här helgen och jag spricker snart av hur glad jag är!
Vi har nämligen fått en jättefin tvåa i kristianstad & som om detta inte vore nog så har vi även köpt en mopsvalp som vi ska hämta i veckan! Så Glad Tjej jag är nu:)
Vi var och tittade på lägenheten i torsdagskväll, vi var jättenöjda med den och vi kände att den var mer lagom för oss. Lägenheten vi bor i nu är verkligen jättefin, men vi utnyttjar inte den ordentligt och så är det inte så bra om vi har trappa och en liten mops. En stor tvåa med balkong i söderläge blir helt perfekt för oss. Vi kommer att bo jättenära stan samtidigt som vi bor nära ett stort parkområde där lilla Nikki kan springa omkring.
Shit jag är både glad & lite nervös - allt detta känns så stort och underbart!


Kommentarer
Postat av: elin jaconelli

grattis snäckan! vad mysigt med en liten vovve :D

2011-10-10 @ 13:53:45
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad roligt, grattis :)

2011-10-10 @ 15:10:03
URL: http://xoxosanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul, grattis! :) Mopsar är verkligen underbara :D

2011-10-10 @ 21:46:53
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: tildamilda

Sv; vad glad jag blir för eran skull, både för lägenheten & valpen :) jag vet ju att länge velat ha en sådan hund, så detta måste vara en dream come true ^_^ då har ni lite att pyssla med framöver. hihi!

oj! här är det snabba ryck :P inte så himla länge sedan ni flyta in. jag tycker det är jättejobbigt att bo i flyttkartonger ;/

jag kan säga så här .. det har med skönhet att göra så jag är fortfarande inne på samma bana som innan ;) men än vågar jag inget säga..

julstäda i oktober? är ni tokiga? :P haha! i mitt hushåll finns nog inget som heter julstäd. jag städar som vanligt året runt :)

tråkigt med förkylning ;/ men då har man en bra ursäkt till att sitta uppkrupen i soffan under en filt & mysa ;) skönt att du känner dig bättre! det är bara att proppa i sig c-vitamin. jag äter ca 1-2 satsumas om dagen. smaskigt! :)

min helg har bestått av jobb .. spenderat mer tid där än hemma, men det blir så ibland tyvärr.

jag är ledig dom två kommande helgerna nu, men är redan uppbokad ;/ men det dyker säkert upp någon lucka :) ha det fint! puss & kram min gosenos :)

2011-10-10 @ 22:14:02
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Cicci

Grattis grattis ! Vad kul ! :)

2011-10-10 @ 22:25:42
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0