Natur eller Vit?


Jag har ju tidigare berättat om en schäslong som vi tänk oss istället för en soffa men nu har jag även fått upp ögonen för den här, men jag kan inte bestämma mig ifall jag skulle vilja ha en vit eller naturfärgad? Beror ju helt på vad man har runtomkring tycker jag, väljer man att att köra det mesta i vitt fungerar inte den naturfärgade, men kör man allt i vitt står den ut fint men vitt är ju alltid vitt..? Men den naturfärgade ger mer softness.. Help!?
Jag tror vi får bo in oss lite, bläddra i några fler inredningsmagazin & sedan blir det köp!


Kommentarer
Postat av: hanna

svårt val faktiskt båda var lika snygga, dock älskar jag vitt :D men blir ju lättare smutsigt kanske. kan inte bestämma mig haha

2011-11-15 @ 18:56:43
Postat av: Cicci

Ja, jag älskar också vitt och jag oroar mig nog inte så mycket för att det ska bli smutsigt för det går ju alltid att tvätta och med tiden byta ut:) men oohhh.. svårt svårt!:)

2011-11-15 @ 18:58:39
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Postat av: hanna

då låter det som det är vitt ni ska köra på :D fintfint, stilrent och snyggt.

2011-11-15 @ 20:50:47
Postat av: alis

ÅH, den har jag! Jag har den i vit och så smutsig blir den faktiskt inte. Haha, och om den blir kan den alltid tvättas, bara till att plocka av överdragen :)

2011-11-16 @ 13:50:54
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0