26 November - No Net


Heey, det blev ett litet avbrott här i bloggen.. vaknade upp i torsdags och inget internet..nehe.
Men nu är jag hemma i lilla utvälinge igen och här fungerar det iallafall, vet inte hur det blir med uppdateringen under flytten men vi hoppas vi får internet lite snabbare nu när vi byter till comhem. Någon som har dessa och vet?
 Så glad jag blir när jag tänker på att vi ska få nycklarna på onsdag
 & sen att det blir inflytt till nästa helg! Längtar så jag blir galen!
Nikki har även blivit bortskämd igen (som hon alltid blir hihi), hon har fått en egen prinsessäng som hon har när hon är här och hon var så glad när hon såg den och började sutta på hörnen direkt - måste ju nikki-fiera den.
Nu blir det mys med min hårtuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0