14 November - Hotell vs Camping

Såg just nu mitt första avsnitt av Böda Camping och jag blev helt förskräkt, vill man tillbringa sin semester här & på det här sättet?! NO WAY IN HELL!!
Vad hände med utlandssemestern, ett mysigt hotell någonstans i sverge eller bara åka hem till föräldrarna på västkusten? Allt är vekligen bättre än det där..
Vakna i en asvarm husvagn, ha 2 km till närmsta toalett (där det dessutom är 2 km kö) och sedan slåss med alla insekter, än värre om man skulle sova i tält!
Nä, jag vill hellre vakna i bländvita lakan, ha en egen toalett & sedan gå raka vägen till frukostbuffén där jag oftast kan välja mellan otaliga rätter eller varför inte en frukost på ett lokalt fik? Supermysigt ju.
Men jag antar att smaken är olika, men jag förstår det ändå inte fullt ut..haha*

Kommentarer
Postat av: Pinknation

Vi har varit på böda några gånger :)

2011-11-14 @ 19:32:16
URL: http://Pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0