Plugg..


Nu är det två dagar kvar innan examen börjar, på onsdag 9-12 kommer jag skriva den teoretiska delen av frisöryrket. På torsdag kör vi en heldag med de kemiska & på söndag avslutar vi med klippningar & håruppsättningar.
Längtar såå tills när detta är över, det är en sådan press och man kan knappt sova för all oro.. men jag försöker ändå ta det lugnt, för varför ska jag stressa upp mig? det kommer ju bara resultera i dåliga klippningar och sega permanenter? Nä nu ska jag göra frukost, sätta mig bekvämt i soffan sen ska jag läsa färgteori:}
Men jag kommer kika in här med jämna mellanrum för man måste ju få ta paus ibland


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Sv; Ja det var en massa kul läsning , som alltid ;)

Det är superfint .. bara det inte blir för mycket i läpparna så det ser stelt ut ;S Här i Kalmar på den salongen jag har funderat på ligger priset på 2200 kr för 0,5 ml & 3500 kr för 1 ml. Det är ganska saftigt! Men tycker man det är värt det så .. :) Jag överväger fortfarande!

Vi har både sol & regn om vartannat .. har hunnit med en skön morgonpromis med en kompis :)

Lycka till med pluggandet! Du kommer att fixxa det här, Vännen. Det är jag helt övertygad om :)

Puss & Kram , Sötnos

2011-05-16 @ 11:58:09
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0