Dagen i Bilder


Har vart nere i Malmö hela dagen och övat inför examen, är klar med alla mina recept nu och skall skriva mina klippningar lite senare ikväll, sen rullade jag även permanent och vet Ni - jag klarade det på 45 blankt!:D
Tog dock inga bilder från skolan då jag är såå trött på att se alla de där dumma dockorna, usch & fy.
Nu väntar jag bara på min lilla älsklis för vi ska iväg tillsammans när han kommer hem men jag tänker inte skriva vart det är än utan det får vi se om jag får ett glatt besked eller inte , hihi^^
Nu ska jag byta om & fräscha till mig lite - vi hörs igen lite senare:} 

Måste även inflika till mig själv - det är 25 grader varmt idag


Kommentarer
Postat av: JOHANNAEO

haha säger du det så! :) Men okej, säg till om du har tillräckligt med pengar på kontot någon gång så kan jag vara din personal shopper för en dag!

2011-05-10 @ 18:57:28
URL: http://johannaeo.se
Postat av: emma

Fin du är :) Antar att det är du på bilden i alla fall :)

2011-05-10 @ 20:01:40
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0