20 Maj - Dagen Efter


Go Morron blir det nu för min del, vaknade dock vid nio men har legat kvar i sängen länge och bara känt av alla mina ömma muskler.. Var ju Kemisk Examen igår och som vi slet!
Men det skapades jättfina modeller igår speciellt inom den kreativa färgen - är så glad att det gick väl för alla:D Lite trist att jag inte hann fota men det fanns det verkligen inte tid för, jag missade även starten på folieslingorna eftersom jag precis hade fått torka klart min permanentmodell så jag fick slinga som en tok, men vet Ni - jag klarade det ändå på 50 min och man har 60 min på sig tolalt^^ hihi*
Idag ska jag bara ta det lugnt, städa vår stackars lägenhet som får ta mycket stryk nu när vi knappt är hemma, men de ska bli fredagsfint nu inför fredagsmyset:}
Ska även stappla mig ut på stan för måste ha tag i ett hårnät som jag ska använda till min håruppsättning på söndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0