Mina Badrumsfavoriter sommaren 2011


1# Nu när jag är brun & fin vill jag fördjupa min bränna och gärna få ett lätt skimmer, då brukar jag använda mitt skimmerstick från The Body Shop. Otroligt lätt att använda då det är stick som man bara vrider ut som ett läppstift fast med bredare yta, ger ett lätt guldigt skimmer och doftar mango - jättefint att stryka på på ben, underarmar & nyckelben.
2# I duschen använder jag det som Ni ser på bild två. I håret sätter jag färgbevarande schampoo & conditioner från PHC, den har precis rätt ph-värde för mitt hår och den bevarar min färg till max - inte mycket alls som sköljs bort vid använding så det är ett stort plus! Mellan schampoo och balsam lägger jag även i inpackning 6 från Grazette och tack vare denna mycket prisvärda inpackning får mitt hår otroligt mycket glans och jag behöver inte hälla i flera liter balsam i mitt hår för att kunna reda ut det.. i badet vill jag även boosta min hy och ge den en härlig uppfräschning genom en shower gel också från The Body Shop och den doftar såklart passionsfrukt - mums:}
 3# När jag komemr ur duschen/badet sätter jag Lanzas silkesdroppar i fuktigt/handdukstorkat hår för att eliminera den sista flygigheten i håret och för att bygga upp och vårda mina hårtoppar. Evocativ från Sebastian är en mouse som jag mellan varven även också lägger i håret för att ge det lite stadga om jag eventuellt har tänkt att locka det eller liknande och för att håret skall dofta belgisk choklad - love it! Kastanjevatten vill jag också ha hemma för att tillföra den där extra brännan när jag känner för det, vilket blir ganska ofta^^
4# Fina naglar är också extra viktigt på sommaren tycker jag, både på händer & fötter. Just nu har jag fastnat för heltäckande & glittriga lack och favoritfärgerna går i pärongrönt, ljusbeige, vitt & silver.


Kommentarer
Postat av: tildamilda

vilket kul inlägg & vilka fina bilder :) jag kanske skulle göra likadant ^^

2011-06-26 @ 22:18:29
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0