Kärlek


Oooohh, vad jag älskar dej!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag hittade ett par likadana solglasögon redan igår som tur var, hade aldrig klarat mig annars ;)

Jag är dessvärre bara ledig v. 24 och 25 och sen jobbar jag i 8v. Jobbar varannan helg också. Vet inte när vi ska kunna få ihop det, det är ju som sagt en bit emellan oss men vill ju verkligen träffa dig tjejen, vore så himla roligt :)

Jag håller på för fullt med min sista uppsats, hoppas på att kunna skriva det sista i morgon eller på fredag och sen har vi sista grejen i skolan på onsdag sen är jag ledig en stund i alla fall! Jag hoppas på att få spendera midsommar i sommarstugan i skärgården men vi har inte bestämt något än. Vad ska ni göra i midsommar? Du har inga planer på att besöka huvudstaden snart? Stora kramar till dig

2011-06-01 @ 22:59:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: tess

Jo men det är nog som du säger, att det är ifrån person till person hur man ser på det liksom :) Men det är ändå en intressant fråga :)



Har du med långledigt nu eller? Skönt är det iaf!

Kram

2011-06-02 @ 10:58:50
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: nelia

naaw, gullisar :D

2011-06-02 @ 16:50:13
Postat av: tess

Vad roligt :D jag älskar att hålla på med andras hår! Så när det är någon som ska ut på krogen eller fest är det mig dem ringer. Jag kanske inte är så bra, men jag tycker att det är roligt att exprimentera och det :)



Jo, nu ska jag bara ta det lite lungt och vila upp mig inför studentveckan. Skönt att det skulle bli bra väder med, det är ett plus :)

Kram kram

2011-06-02 @ 19:39:58
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0