5 Juni - Ordning & Reda


Solen fortsätter att värma och det finns inget bättre än att vakna upp tätt intill min älsklis med små kittlande solstrålar som tycks säga "God morron God morron!".
Morgontimmarna idag fick jag dock ägna åt preliminärskatter, momsredovisning, kontrakt, bank och företagsbevis. Men nu är allt på sin plats och jag har fått ordning & reda på allt!
Nu ska jag strax sätta igång och färga min lilla älsklis, han är lite trött på den kreatvia färgen som jag gjorde på honom under min examen, men jag tycker det vi ska göra nu kommer bli jättefint:}


Kommentarer
Postat av: Dana ~

snygg blogg! :D

2011-06-05 @ 14:32:37
URL: http://danamisaghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0