Todays Plans

Nu är jag nyss hemkommen igen, fick hjälpa en kollega i panik som behövde få ett löshår isatt innan hon skulle på bröllop så självklart kom jag till unsättning:} Det blev jättefint så nu är allt frid & fröjd inför det stundande bröllopet. Bruden fick jag också se då min andra kollega gjorde hennes uppsättning samtidigt som jag satte i löshåret.
Hon blev så vacker - hoppas jag får bilder så ska jag visa Er senare.
Annars idag ska jag lägga mig ute i någon timme för att få lite mer färg sen kommer lilla Diva som jag & min älsklis ska passa tills imorron, ska bli så mysigt att få ha en liten voffsing här i kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Blev en tur till vårdcentralen istället och sedan till apoteket, haha! Så mycket för den dagen på stranden liksom :b Vi har faktiskt inte hunnit inviga stranden i Helsingborg ännu konstigt nu, men snart så hoppas jag att det blir av :)



Så roligt med dina fina kommentarer, blir glad av dem!

2011-07-09 @ 18:01:43
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0