15 Juli - Weekend


Underbart - Äntligen är det Fredag!
Är så trött just nu så jag inte vet vad jag ska ta mig till men det är fredag idag och bara det gör mig på ett toppenhumör. Min fredagskväll kommer dock bli lite speciell, det kommer inte finnas så mycket tid för soffmys och annat för jag måste göra mig i ordning inför morgondagens bröllop i stockholm. Vi åker redan sju på morronen och därför måste hår, hud, naglar vara redo redan ikväll. Måste gå upp senast halv sex för att hinna med smink och annat imorron.. uff.. men kul ska det bli att komma iväg:D


Kommentarer
Postat av: MADDES

Gud vad roligt med bröllop, jag var ju på bröllop förra helgen :) Ska bli väldigt roligt att se bilder sen på hur du såg ut och så. Hoppas du får en toppen helg tjejen, själv ska jag jobba hela helgen :/ kramar

2011-07-15 @ 12:15:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0