Under svart skinnjacka..


Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Nej man måste ju veta vart man vill bo någonstans också :) Jag jobbar i en butik som bland annat säljer inredning. Kunde tyvärr inte åka på Formexmässan eftersom att jag jobbade. Men funderar på att åka på nästa mässa i sommar. Har du vart på Formex någon gång? Kram

2011-01-22 @ 18:34:02
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: tildamilda

Sv; Jag ser oxå fram emot att träffas! Hoppas det blir vår snart ^^

Va skönt att läkarbesöket gick bra & att du mår bra med :)

Faktiskt så kom katten idag (lördag). Han har mest sovit sedan vi kom hem , men nu busar han som bara den :P Jag kommer nog ha en lång natt framför mig .. han utforskar varenda liten vrå & klättrar överallt så jag har hjärtat i halsgropen. haha!

Nej jag har tyvärr inte testat paletten , men jag är väldigt sugen för den lär ju vara väldigt användbar :) Vad använder du för primer, entill ögon & ansikte? Vilket märke? Är också väldigt nyfiken på vad för smink du har/använder :)

Jag har ju bytt upp mig till en HTC desire HD .. vet inte om det gick att mobilblogga med min förra som var en sony ericsson. Jag mms-bloggade endast med den ;P Det var inte alls svårt när jag väl listat ut hur man gjorde med den nya ;) haha!

Med mig är allting bra. Min helg kommer jag spendera hemma med kissen såklart :) Jag är ledig från jobbet & vill inte lämna honom det första jag gör.

Vad har du för planer denna helg? :)

Massa varma kramar till dig , min vän :)

2011-01-22 @ 20:20:57
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0