Think..


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

sv: tack! :) ja jag äälskar ballerina skor :D

2011-01-09 @ 19:48:48
URL: http://sandrarainea.se
Postat av: tildamilda

Sv; Hej sötaste :)

Ja, julen var mysig & lugn .. skönt kan jag tycka!

Kul att du gillar min hårfärg ^^ Jag trivs bra i det men kommer förmodligen bli ljusare sen , kanske till sommaren isf. Jag är nog blond enda in i själen trots allt ;D Mitt hår har hunnit växa ännu lite till sommaren & då vill jag nog vara blond.

Ja, skärmväggen är nog en av de finaste detaljerna i min lägenhet :) Är mycket nöjd det den! Jag kommer troligen låta den gå i arv .. det vore ju skojigt :)

Det är väl klart att jag hör av mig :D Vill så gärna läsa till make up artist ihop med dig & vi skulle nog kunna ge varandra massor av inspiration tror jag ;)

& nyåraftons. För min del blev det ganska lugnt. Vi var ett gäng kompisar som samlades för att äta middag, spela massa spel & ha en rolig kväll. Den blev vad jag förväntande mig , så det kunde ju inte bli bättre :) Hoppas att du oxå hade en trevlig nyårsafton. Det är trots allt ett tag sen nu ;P

Till festen körde jag på en svart enkel klänning med ett lite större halsband i silver :) Min make up ja .. jag gjorde en brun bas med skuggan diva från MUS & sedan la jag bronsglitter över det. Hade även lösögonfransar dagen till ära :D

Är nyfiken på vad du hade på dig till nyår. Tell me!

Detta låter kanske helknas , men jag skulle tycka det var kul att få träffa dig irl (a) Du verkar vara en helgo tjej som jag gärna skulle vilja lära känna ytterligare, fast utanför våra bloggar :) Låter det crazy?



Tiotals Goa Kramar till dig , så hörs vi snart :)

2011-01-09 @ 22:56:30
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Malin

hihhi, jag med! ;)

ja, jag har velat det länge men inte bestämt vad jag ska ha ännu + så måste jag jobba upp modet ;) hihi



Ne, du har inte missat nåt tror jag...? hihi :P

Kramiiiiissss

2011-01-09 @ 23:15:25
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Emma

Ingen fara, do what you need to ;} Men jag vill fortfarande se dina tatooooos!

2011-01-10 @ 01:38:58
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Det lät trevligt :) Nej inte på den affären jag var på i alla fall. Det var mest rea tyckte jag. Gina hade däremot fått in mer, de hade fått in ringar men tänkte inte på om det var dubbla :) Kram!

2011-01-10 @ 19:48:04
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0