InspoHair


När det finns utrymme i skolan brukar jag mest vilja kika i olika hårmagazin och låta mig inspireras.
I april är det dags för vår klass att ha Photoshot och det blir en heldag med håruppsättningar och plåtning. Bilden bedöms utifrån frisyren man har skapat, hur väl den passar modellen samt helheten när man ser på bilden. Jag är just nu inne på fjädrar och någon typ av mohikanfrisyr då den gör sig väldigt bra på bild och jag hittade nu en bra bild som jag kan inspireras ifrån.
Till höger ser Ni en ev färgning som jag vill ha ihop med mitt svarta hårsvall
Gillar Ni det?^^


Kommentarer
Postat av: MADDES

hehe shit du hade riktigt fullt upp förra helgen hör jag. Men går det bra med allt som har med hår och utbildning att göra då? Hur länge har du kvar? Denna helg blir lugn för mig, blir 5års kalas i morgon då älsklingen systerdotter fyllt år i veckan. Sedan tänkte jag köra ett skivstångspass på söndag, annars har jag inte så mycket planerat faktiskt, riktigt skönt! Jag börjar min praktik på sjukhuset nästa vecka också. Ska vara på sjukhuset hela 10v så då blir det lite lugnare på själva pluggsidan och mer praktiskt lärande, ska bli otroligt kul. Jag ska vara på akutmottagningen 2v och det ser jag fram emot nåt alldeles enormt :D

Nu ska jag och älsklingen beställa hem lite thaimat och sen blir det nog mys i soffan tror jag.

I paketet låg det en klackring som jag lottar ut till en av mina läsare :) Jag kommer faktiskt inte på någon film just nu, hmm.. Tyvärr. Men hoppas du får en riktigt fin helg gumman. Stor kram

2011-01-21 @ 19:06:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0