Beautiful Nails


Finns det någon härligare känsla än när man har gjort i ordninga sina naglar? badat dem, filat, polerat och lackat med sitt favvislack? Nä, tror inte det^^ 
Jag tycker det är en otroligt skön och fräsch känsla med nylackerade naglar i en snygg färg för naglarna är bland det första iallafall jag ser när jag träffar en ny person, tjej som kille. Skavda, skitiga och ofilade naglar känns lite slarvigt tycker jag.
Men nu är jag sugen på att ta min lilla minipassion ett steg längre , funderar på att köpa mig ett startkit för gelenaglar som jag kan ha här hemma, har sett min nagelteknolog göra det många gånger och det finns massor av info & videos på youtube och sen är det ju bara att öva - sjukt kul att kunna göra & få extra klirr i kassan för!


Kommentarer
Postat av: Theodorrachel

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-08-02 @ 13:50:03
URL: http://theodorrachel.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0