27 Januari - My Savers


Min Hud behöver verkligen goda vänner under den här kalla perioden och nu tänkte jag pressentera dem för Er.
Coconut & Ricemilk Showergel och Body Lotion från Oriflame är två produkter som min hud och jag älskar, de får min hy riktigt mjuk när jag känner mig extra torr och de doftar nomnom som Ni kanske kan tänka Er^^
Satin Lips Lipbalm och Lipmask  från Mary Kay är två savers till mina vintertorra läppar, de fungerar som en kur för läpparna såsom vi är vana att göra i ansiktet, först en mild skrubb med fina korn sedan en mjukgörande kräm som återfuktar
 - sen är jag fri till att använda vilket läppstift jag vill!

Jag är inte speciellt förtjust i vare sig Oriflame eller Mary Kay i övrigt men dessa produkter kan jag bara inte leva utan  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0