2010 - del 1


Året var 2010
Janurai
- då fyllde älsklisen 23, jag fick mitt första lipglos från victoria secret av söta bea & jag köpte min underbara bikerjacket.
Februari - vi hade mycket av snö och jag köpte massor av snygga byxor.
Mars - tatuerade in mitt motto och gjorde många fina make uper.
April - åkte jag till stockholm och hälsade på åsa, träffade cocoo och shoppade en hel del.
Maj - Vi hade jättefint väder och man kunde börja sola i slutet av april, vi var på många fester & kläderna gick i ljusa nyanser.
Juni - Det blev sommar på riktigt, visst regnade det på Sweden Rock men annars hade vi mycket fint väder. Nelia fick sommarlov och detta i världens finaste klänning, vi åkte på shoppingtur i malmö, firade midsommar & åt årets första jordgubbar.


Kommentarer
Postat av: Lina

tack så mkt ! :D va go du är! :D

2011-01-01 @ 21:00:44
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: emms - the capisce website

sv: jahaa så de e mycke plugg o mycke att at in asså. Men jag ser fan ram emot det verkligen. Men jag har tänkt på en grej, ni slutar ju 6, du hinner inte göra så mycke på din fritid va? De e ju rätt långa dagar. Hur ser en vanlig skoldag ut?



Ja ja ska kolla lite på youtube på uppsättningar tror jag. de va ett bra tips! :)

2011-01-01 @ 23:40:43
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaså? :'D Jag kikade där igår men hittade den inte :-( Kan du inte skicka en länk? (a) La förresten till dig på msn, såg du det? Du var inte online då tror jag så jag vet inte om det fungerade, haha :-) Är du inne ofta?



Puss!

2011-01-01 @ 23:50:38
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: nelia<3

aww, så fint! Många fina minnen^^

2011-01-02 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0