14 Januari - Mys med la Familia


Nu är jag hemma hos mammi, pappi & nelia och de har bjudit mig på en supergod fredagsmiddag beståenda av hemmalagade burgare, potatisgrattäng och sallad så nu är jag mätt och god för idag.
Dagen i skolan har flygit fram, vi har haft dropp in under både för och eftermiddag och alla hade hela tiden något att göra, tog tyvärr inga bider idag heller men tills nästa vecka så ska jag bättra mig så Ni får se på vad det är jag gör om dagarna^^
Nu tänker jag inte skriva mer för idag, elller man vet aldrig med mig kanske hittar jag något fint lite senare som jag bara Måste visa Er..
men jaja, nu ska jag hålla fredgsmys med la Familia 
♥♥Ni får också ha en riktigt mysig Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0