Plz Give Me



-I Want Them Badly, oh so Badly-


Kommentarer
Postat av: elin

tjaaa! mitt visa håller på & strular så jag måste fixa det med banken innan jag vågar luncha eller över huvud taget leva ;) will you hate me forever om jag skjuter upp lunchen till nästa vecka? :$ PUSSSSS!

2011-02-02 @ 15:58:18
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/
Postat av: tildamilda

Sv; Ja han är en liten sötnos , men jag har tyvärr beslutat mig för att lämna bort honom alla redan ;/ Det här med katt verkar inte vara något för mig , även om jag tycker om honom! Det har känts galet nästan sedan dagen han kom hem till mig & det tar knäcken på mig faktiskt ;( Han behöver ett hem där han kan få den kärlek & stimulans han behöver..! jag är jätteledsen över det här & bara tanken på att han ska lämna mig får mig att gråta floder :'( men funkar det inte , så gör det inte!

Ja okej. Platina är en hightechlighter va? Har lite dålig koll ;P Då använder du alltså ingen "vanlig" primer till varken ögon eller ansikte? Jag använder eye primer & quick fix , båda från MUS. Jag har dock hört från en kompis att primern från Smashbox ska vara en hit , så den har jag tänkt att prova :) Om du inte redan har sett det .. jag har gjort ett inlägg om mina sminkfavvisar nu ;) enjoy!

Jag älskar min telefon :D Jag bryr mig inte om att det inte är en iphone (alla har ju det) för min är minst lika bra ;) & den är till väldigt stor användning kan jag lova :)

Det verkar som du har fullt upp mest hela tiden du. Glöm inte bort att ta det lugnt med! :) Hoppas att ni hade ett bra födelsedagsfirande :)

Helgen som var ja .. vi hade släktkalas (igen) för min lillebror som fyllde 20 år i Januari & sedan var jag mest hemma med Samson :) Veckorna går så himla fort , för snart är det helg igen ;D Dock ska jag jobba hela & det är väl inget att se fram emot direkt ;/ Hoppas att du har det bra , så hörs vi snart igen :) Stora kraaamar till dig , tjejen <3

2011-02-03 @ 12:40:23
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0