3 Februari - Perm..




Igår blev det verkligen sent och jag var såklart helt slut i morse, jag hoppades på en lugn dag men vad fick jag.. jo, en klassisk permanent på hår som gick ner till rumpan! Visst det blev jättefint & kunden blev jättenöjd men jag skulle idag vilja rikta ett stort Tack till mina söta klasskamrater Jennie & Anna j. som hjälpe mig så jag slapp stå kvar på salongen till tolv inatt - Thanks Girls!
Men kunden jag hade i förmiddags var jättekul, jag fick i uppgift att styla hennes hår för hon skulle på en tillställning senare ikväll och ville därför att jag skulle göra lite vågrörelser i hennes hår och allmänt få henne att känna sig lite festlig - sjukt kul också när min bästa stylinglärare var i salongen och gav mig en massa fina tips & trix^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0