Nyårslöften


Jag har faktiskt gjort upp mina nyårslöften idag & de känns väldigt bra. Det blev två löften i år, på ett sätt lätta på ett sätt svåra men jag känner på mig att om jag ger mig den på att klara dem så kommer jag känna mig så nöjd med mig själv.
1# Satsa mer på min blogg.
Jag har insätt att jag älskar att blogga, att fota till min blogg, att utveckla min blogg & skapa över huvudtaget. Jag vill inte bara ha den som hobby längre. 2012 är året då jag vill ge min blogg chansen att växa.
2# Gå ner 1o hälsosamma kilo.
Jag behöver detta av så väl peronliga som medicinska skäl. Jag vill inte att min kropp ska vara försliten när jag fyller 4o, jag vill att den ska vara naturlig, hälsosam, stark & snygg. Detta ser jag som en livsinvestering då jag redan nu känner av belastning i mina ben och leder - kroppen ska man vara rädd om och därför går årets nyårslöfte till den ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0