Dagens Träning


Nu har jag precis pratat med Gunilla på hundklubben angående ensam-träning med Nikki och den börjar redan idag. Har provat lämna henne korta stunder men inte riktigt vetat om jag gjort rätt. Men efter att ha pratat med Gunilla insåg jag att mycket av det jag redan gjort var bra förutom vissa små men betydelsefulla detaljer. 
Så nur börjar träningen på allvar, vuxen poäng till mig? haha! 

Visst ser hon rolig ut på den här bilden? Försöker se farlig ut men är man söt som en cupcake är det svårt ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

så underbar :D älskar deras små söta ansikten

2011-12-09 @ 16:05:45
Postat av: Cicci

Hanna - ja, rultiga 6 tultiga, haha!:)

2011-12-09 @ 16:08:18
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0