Aspen


Haha, ser att jag mest har skrivit om inredning idag men jag har så mycket jag vill göra, inte bara här hemma utan även professionellt - Jag vill bli inredare!
Hoppas verkligen inte Ni tycker det är för mycket för jag själv kan aldrig få nog av inredning, kan roa mig en hel dag med att titta i olika inredningsmagazin, inredningsbloggar och inredningssidor.
Älskar den här lampan, tror den skulle gjort sig fin hallen eller på ett hörnbord i vardagsrummet.
Bordslampa @ Mio 1995:- resp 495:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

- lugnt fina du! kram!

2011-12-16 @ 01:17:36
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: MADDISENJ

Ja jättekonstigt det där med H&M men det var en tjej som hade ringt H&Ms kundtjänst vid 7 på morgonen och frågat och då sa de att den egentligen skulle ha släppts 8 på morgonen men att någon släppt den tidigare :/



Jag fick inte tag i något från kollektionen, känns surt för jag hade verkligen velat ha den trashade t-shirten.. Vad ska du göra för skoj i helgen gumman? Puss och kram fina du

2011-12-16 @ 11:16:13
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0