2 December - E Kling

Hej, har vart lite tråkig idag men jag har läst klart min bok efter att ha suttit orörlig i nästan 3 timmar, herregud vilket helvete den här kvinnan & hennes dotter har vart med om. De sista trettio sidorna slängde jag mig igenom för jag ville ju så gärna veta att de skulle komma oskadda till usa. Nu kan jag äntligen sova lugnt igen..
Har annars nu bara bläddrat igenom lite inspobilder som jag alltid har på lager och idag har jag suttit och längtat efter att få ha en sådanhär skinnjacka som elin kling har, älskar verkligen alla detaljer på den. Och hennes byxor med de spetsiga pumpsen är något som jag funderar på att ha till nyår - skitsnyggt!

update - för er som inte gillar att läsa finns hela filmen på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0