14 December - Godmorgon!


Godmorgon hälsar Nikki som ligger här bredvid mig i soffan och har somnat om..? z z Z z
Jag vart ju uppe i tid idag för att jag ville vara med att slåss om plaggen från H&M´s Dragon Tattoo Collection men vad möts jag av när jag går in på hemsidan? Nästan allt är redan slutsålt! Jag förstår verkligen inte när man skall börja buda? Har kikat in mellan timmarna i natt men då har dem inte vart tillgängliga? Strange..
ingen cardigan till mig, buhu.. men jag ska unna mig något annat istället, haha:)


Kommentarer
Postat av: alis

Jag satt uppe vid 24 och kollade. Så släpptes sakerna även om det stod "kommer snart". Det var först lite senare det stod att sakerna var tillgängliga. Konstigt system. :s

2011-12-14 @ 10:55:53
URL: http://alis.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

Hörde att H&Ms ledning sagt att kollektionen skulle ha släppts 08.00 i morse men någon har lyckats ta sig in i systemet och lagt upp kollektionen i förhand. Så H&M verkade inte heller veta vem som lagt upp kollektionen, för det var inte dem som gjort det..

2011-12-14 @ 12:56:58
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0