Shopping @ ullared


För exakt en vecka sedan idag befann jag mig tillsammans med älsklisen & hans familj Ullared, det var inte riktigt planerat som Ni vet från vår sida utan vi följde helt enkelt med på vinst eller förlust. Jag hittade inte så väldigt mycket men det fina lacket som jag visade tidigare i veckan från depende hittade jag där tillsammans med ett annat lack som skiftar fint i rosa. Jag hittade också en bricka från en lantlig inredningsbutik som låg bredvid självaste ullared, har en idé om att även lägga lite sand på den - vad tror Ni om det?
Mina favvis lösögonfransar fanns där också så jag köpte på mig några stycken, en vågtång har jag alltid velat ha och när priserna var så låga passade jag även på att köpa en minplattång. Lite fina bälten hittade jag också och en del julklappar men dem kan jag givetvis inte visa här och nu^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0