Color


-Min lugg om en snar framtid..-


Kommentarer
Postat av: cicci

svar: okej, tack för tipset. :)

2010-10-05 @ 00:33:22
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja just det ja. Hur går det? Trivs du?



Haha jag fattade inte heller det där först med att man kunde bläddra mellan månaderna. Blev så mycket lättare sen när poletten trillade ner ;)



Jo fy sjutton, det är likadant här med kylan. Kallt på mornarna, inte jättemycket bättre vid lunch, och svinkallt när man ska hem. Ja jag läste det där med att det ska bli den kalaste på 1000 år men jag tror inte det stämmer. Det stod att man inte kan mäta så långt bak i tiden och att den som kan förutse det skulle vara miljonär. Så jag hoppas verkligen det stämmer, haha. Vill inte ha en vargavinter... igen :)



Jo här är det bra. Mycket jobb och slit. Träning efter jobbet och sen hem och vara helt slut. Sen sömn. Ja det blir som en cirkel. Sicket liv man har, haha.



Det är hur lugnt som helst. Förstår, jag är lika sliten jag på kvällarna. Du pendlar fram och tillbaka eller hur låg det till där?



Ha det så gott tills vi hörs.

Kram på dig



2010-10-05 @ 20:44:59
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0