piece of work


tänkte visa Er lite vad jag håller på med om dagarna.
just nu ligger vi i fas två av fyra i utbildningen och detta innebär att vi blir mer och mer självständiga men med ett nära sammarbete med våra lärare såklart.
måndagar, tisdagar och fredagar är vi i skolsalongen och tar emot kunder, än så länge har jag fått klippa både dam och herr och även fått lägga slingor, bottenfärg och färgat hela hår så jag har fått ptova på det mesta.
när det inte finns kunder till alla i klassen övar man indivudiellt på det man känner att man måste öva på eller finslipa. jag arbetar mycket med uppsättningar då detta är ett av de största och roligaste områdena för mig förutom färg, annars är det många som slaviskt finputsar på sina permanenter och vågor.. no names^^
onsdag har vi annars ren färglära, färgprov 3 nu på onsdag pust*.. och på torsdagar har vi hårdesign och kundservice så där finns att göra hela tiden mina vänner^^

uppsättningen ovan gjorde jag i fredags, visst är den läcker i sin enkelhet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0