My New Me


Idag hade vår klass egen hårvård och det resulterade, i mitt fall, 6 timmar i frisörstolen och en massa fina & söta klasskamrater som hjälpte till att bleka, pensla, skölja, torka, färga in och tona - jag är skyldig dem allt
Alla i klassen gick igenom väldigt stora behandlingar och susann som var vår handledare hade minst sagt bry med att ta hand om oss alla, men hon gjorde ett toppenjobb och alla blev superfina i håren.
Jag kommer troligen att lägga till en lite askigare toning senare men så glad jag är för min nya fina hårfärg, ska bli så spännade att exprimentera med smink & kläder nu^^
Tack till Alla inblandade - Ni är mina Änglar!


Kommentarer
Postat av: nelia

snygging!<3

2010-11-10 @ 21:23:00
Postat av: tildamilda

åh! du blev så otroligt fin i håret :D det ska du verkligen vara nöjd med!

2010-11-10 @ 23:03:21
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Anonym

mm så fin <3

2010-11-11 @ 21:53:41
Postat av: MADDES

gud vad du var fin i den där hårfärgen. Passar ju dig som handen i handsken :D

2010-11-12 @ 17:10:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0