My Lovely Weekend


Nu längtar jag vekligen till helgen, inte bara för att jag ska vara ledig utan även för att det händer så mycket kul!
fredag efter salongen åker jag direkt hem, hinner precis lämna av mina saker för sen ska jag tillsammans med familjen se den senaste filmen om Harry Potter, jag vet att jag är en liten nörd men nu har jag sett början och då måste jag ju bara se slutet^^
Sen på lördag ska jag klippa mig hos min vanliga frisör, klippa min familj och på kvällen blir det fest för mig med familjen med nära & kära - längtar så mycket för det kommer att ge mig såå mycket positiv energi


Kommentarer
Postat av: nelia

Det ska bli så kul!^^ Läntar, längtar, längtar

2010-11-24 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0