Matrix Biolage


-Matrix Biolage-
I torsdags hade vi produktvisning av Matrix Biolage och utöver visningen av produkterna fick vi även lära oss huvudmassage som man använder på span. Det var mycket avkopplande och nathalie höll nästan på att knoppa in i stolen där hon satt hihi*
Vi fick även i uppgift av Vanija att testa de olika familjerna som fanns i serien och sedan ge feedback till klassen. Vår grupp skall prova eko-serien för skadat & färgat hår och jag är först ut - ska bli spännande att se vad denna reparerande serie kan göra för mitt blekta hår.

Som en liten bonus i det hela fick jag även hem två flaskor till nelia som just nu har lite problem med fet hårbotten, den ska hjälpa till att neutralisera och återställa den normala fettbalansen, om det finns intresse så ska jag be henne om en liten reflektion när hon har använt den ett tag^^

Stort plus redan nu för de fina flaskorna och den lugnande doften.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var finns de o köpa ? :)

2011-02-11 @ 12:11:33
URL: http://ineses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0