UGGs


Jag har legat uppe hela natten och funderat men jag kom aldrig fram till något beslut, jag har tänkt att något av de här söta paren från Uggs ska få pigga upp min vardag i höst men jag kan bara inte bestämma mig för vilka..
Skulle gärna vilja köpa dem redan nu då man även kan ha dem under sommaren till ett par minashorts eller en liten kjol, många som glömmer att detta är en året-om-sko.
Vilka tycker Ni är sötast?

Sen skulle jag behöva lite tips från Er, jag kan ju beställa dessa från USA, men de verkar ytterst krångligt så är det någon av Er som vet en närmare leverantör av dessa, gärna någon inom skandinavien eller sverige, så säg gärna till!
Då skulle lilla jag bli väldigt väldigt glad 


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Sv; Jo jag kommer nog att greja det med lite hjälp av mina föräldrar tror jag :) bara 1 vecka kvar nu ^^ kommer nämligen flytta in några dagar tidigare än planerat. jag får tillgång till lägenheten den 29e :)

Jag bara älskar Kalmar på sommaren, för det är ju verkligen en sommarstad. Önskar det kunde vara sommar året runt nästan ^^ det finns en del restauranger med mycket bra mat som jag tycker ni ska besöka. men jag ska som sagt skriva ner en lista & så kanske jag kan mejla den till dig?! :)

Oh! Va skoj ;D Jag hade tänkt att plugga i sthlm, men just nu har jag lagt det på hyllan .. det handlar om alldeles för mycket pengar & i.o.m flytten nu så är det inte rätt timing tyvärr. Så, jag har tänkt att vänta något år eller 2 :)

Hihi! Rosa kuddar är ju inte dumt, men synd att han ska behöva mobbas för de ;P hehe!

Massa kramar :)

2010-06-22 @ 13:08:32
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Malin

Hehehe, okej :Pjag var också häst tjej när jag var yngre! :) Red i flera år :D En till sak som vi har gemensamt ;p

Okej, faan vad jobbigt! Ja det får du göra :) ja solade solarium igår men funderar på att göra det idag också :P heheh beroende?!

Alltså, jag har inte haft p piller nu. För typ 3 år sen så skulle jag börja med det och prövade några men jag blev skit dålig av dom så slutade sen orkade jag inte pröva fler. Men nu ska jag pröva nåra igen :) Så hoppas att dom är bra!

Mitt onda jag hade tidigare har jag varje månad. Jag får åka in med ambulans till akuten nästan varje gång jag får mens för att jag får såå ont! Så jag blir proppad med massa morfin och då blir jag glad ;D hehe



Kramkram!

2010-06-22 @ 19:01:06
URL: http://chickity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0