Glad Midsommar!

Heey på Er,
det har inte blivit så mycket bloggande de sista dagarna och detta beror på att vi har har så mycket att göra och att vi har så kul!
Igår hade vi en heldag i malmö och vi fick med oss en massa fint hem som jag ska visa Er senare och ikväll blir de midsommarfirande och till det är det en hel del som ska fixas. Älsklisen kommer att agera Grillmaster och jag har förberett allt och så har jag bakat Halloncheesecake som jag hoppas blev god^^

Jag ska även fixa hår & make up på mig och min syster så jag känner att jag skulle behöva några timmar till på mig.. men nu måste jag skynda men jag vill först..
Önska Er alla en riktigt fin Midsommar!


Kommentarer
Postat av: tildamilda

glad midsommar till dig med :)

2010-06-25 @ 13:19:18
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0