Gårdagens Outfit


*Haha* jag döör! Jag kan verkligen inte vara allvarlig när jag ska ta outfitsbilder, det går bara inte. Det slutar alltid med att jag står och tramsar mig framför kameran^^
Men gårdages outfit var en ny version med mina vita shorts.

Igår hade jag på mig;
- Vita shorts från Mango
- Svart läderbälte från MQ
- Linne från Vila (ny!)
- Khakifärgad cardigan från Sisters (ny!)
- Boots från Have2have
- Ringar från Oxxo & Guldfynd
- Vitt läderarmband
- Svart hårfärg (nytt!)

Efter några timmar framför spegeln och när vi äntligen var på väg till grillfesten kom jag på, "men oj, jag glömde ju raka och kräma in benen!". Älsklisens reaktion blir "Äsch! det är ingen som ser det.." Jag panikslagen "Jag går ingenstans med dessa tussbenen!"
Ni som är mörkhåriga som jag vet ju hur det ser ut efter två dagar.. Så det blev till att springa runt lägenheten, in snabbt som tusan, stoppa benen i duschen, raka och sen kräma in.
Nere hos Älskisen igen, "Nu är jag redo för en kväll i solen!" Han bara ler^^

Men visst hade Ni gjort samma sak, inga tussben på fest eller annan allmän plats?^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja :D det är verkligen inspirerande att klicka in på fina bloggar! Den nya är uppe nu, men vet inte om jag är nöjd. Funderar istället på o lotta ut den här och göra en helt ny igen ;) Haha.



Haha, jag hade nog gjort samma sak där ;) Finfin outfit! Kram

2010-06-06 @ 17:13:26
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0