What Happiness feels Like


Vår lilla Shopping från Malmö igår..
Vi var kanske lite galna som åkte till malmö igår när det var så varmt, till och med personalen i butikerna frågade varför två söta tjejer som oss inte låg på stranden, men vi hade redan bestämt oss sedan tidigare.
Det var ju obligatoriskt att besöka Zara så där hittade vi ju såklart en del, i all rea-kaos.. usch* gillar inte rea, folk blir som galna apor då.. Men jag hittade i vart fall en jättesöt klänning från den nya kollektionen och Nelia hittade världens underbaraste skor, hon tvekade först på dem men då ställde jag dem på golvet och då såg dem så bedjande på henne så hon bara inte kunde motstå dem^^
Jag köpte även en multifunktion bh så nu kan jag även visa Er min fina klänning från Motel när den sitter på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0