The Perfect Smile


Jag är väldigt tacksam för min tänder, jag har aldrig haft hål eller några andra problem, men det är ändå en sak som jag inte är helt nöjd med - deras placeringar. Jag har ett ca 7 mm stort överbätt och en förtjuten hörntand som gör det trångt i överkäken, därför ska jag på eget initiativ sätta in en tandställning på den övre tandraden. Jag har redan besökt en tandreglerare och gjort en avgjutning av mina tänder, jag har även fått ett kostnadsförslag och jag blev väldigt glad när jag hamnade på en av de lägsta prisnivåerna. Allt kommer att kosta 24 000 kr och då kommer jag även få en tandställning som är färganpassad till mina tänder så att den inte syns så mycket som den annars gjort.
För tillfället har jag inte kapital till att sätta in den men jag räknar med att ha råd med den till nästa sommar och det bästa av allt är att jag enbart behöver ha den inne i lite över 1 år, det tycker jag är helt överkomligt för det Perfekta Leendet!


Kommentarer
Postat av: Johanna

usch.. en av mina lyckligaste dagar var när jag blev av med skiten :P massa matrester som fastnar och skav på insidan av läppen.. Men vill man vara fin får man lida pin!

2010-07-01 @ 13:28:42
URL: http://polkadots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0