Nytt i Vardagsrummet


Jag & Älsklisen har pratat om att köpa en nya soffa till hösten och vi vill gärna ha en soffa med schäslong, vi har hittat en liten härlig sak som Ni ser ovan och vi är ganska säkra på att det är den vi vill ha, men vilken färg?
Man kan såklart ta av och byta men jag ska även köpa passande kuddar och plädar så jag måste ha en utgångsfärg att förhålla mig till.. Valet är svårt men jag tror ändå att jag dras liite mer till den ljusbeiga^^

Vilken tycker Ni är finast och till den Ni väljer vad skulle Ni ha till i form av detaljer?


Kommentarer
Postat av: syster Nelia.<3

beiget eller vitt passar bäst in till era övriga möbler, fin den var förresten!:D

2010-07-02 @ 20:06:21
URL: http://nearnelia.blogg.se/
Postat av: Johanna

skulle tagit den bruna soffan och slängt i ljusa, fluffiga kuddar och mysiga grovstickade plädar.. :)

2010-07-05 @ 17:52:40
URL: http://polkadots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0