Älsklisar på Restaurang


Ikväll bjöd Älsklisen mig på middag, bara sådär utan direkt anledning, vi kom fram till att om det är något man ska unna sig i livet så är det riktigt god mat. Vi tyckte även de var roligt för vi åt ju ute senast i lördags då vi firade vår 2 årsdag, ska man äta ute två gånger då och sen tre när vi firar vår 3 årsdag? Haha* iallafall njöt jag fullständigt av mitt Ostgratinerade Vitlöksbröd med Aioli & min Grillade Kycklingfilé fylld med Västerbottenost - Nomnom

~*Tack så jättemycket min äkki älsklis, det var de namnamaste jag ätit på länge^^*~


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Sv; Yes nu är jag äntligen inne i min egen lägenhet ;D

Det gick hur smidigt som helst att få in mina grejer här & jag har varit snabb med att packa upp så det mesta är fixxat :)

Ja okej. Jag var trött på att plugga efter gymnasiet, så därför började jag jobba istället & har gjort det sen dess :)

Som sagt är jag oxå inne på att plugga till MUA, men jag vet inte om man har någon framtid inom det ;/ antingen måste du frilansa eller jobba i butik. men vi får se :) det är ju inte försent att ändra sig om något år eller 2 :)

Hehe! Jo det är klart. Man lär sig alltid något nytt med att bo själv ju :P

Jo, jag har fått tag i lite begagnade möbler nu som jag sedan kommer att byta ut när jag vet hur jag vill ha det & jag har ekonomi till det :) Det finns ju så himla mycket fint som man vill ha ^^

Jo jag har oxå varit lite off tyvärr, men det beror ju på flytten. Men nu är jag på plats & ska blogga & svara så fort jag har tid :D

Ha det toppen! & förresten ska jag sammanställa listan & skicka till dig. Det har varit mycket nu på sistone.

Massor av kramar :)

2010-07-02 @ 09:32:01
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0