Tonight it´s our Night



Ohh, I think it´s Christmastime^^
Nu är det bra nära, alla klappar är nu inhandlade och imorron bär det av hem till utvälinge för att förhoppningsvis vara hemma innan snökaoset bryter lös.. usch* lite jobbigt är det allt att ge sig ut men det är det väl värt när man väl kommer fram^^ Julen i år kommer att firas hemma hos moster katta i hennes nya hus som jag faktiskt inte ens har fått sett än så även detta ska bli kul!
Jag hittade även lite fint att ha på min till julafton, jag har tänkt att ha en svart långkjol som jag hittade på H&M idag, ett svart linne och sedan en beige stickad magtröja som jag visat Er lite tidigare i december, tror det kan bli riktigt fint ihop.
Jag & Älsklisen har även bytt julklappar ikväll då jag inte kommer vara hemma alls över julen, kommer inte hem förrän den 26e så vi brukar ge varandrars julklappar lite innan och jag blev helt överväldigad när jag fick mina presenter.. han gav mig först ett presentkort på SIA Home och sedan ett stort sliverhjärta även detta från SIA som jag önskat mig jättelänge, tänkte jag ska visa Er det så fort jag hinner och troligen blir det när jag kommer hem den 26e och då visar jag såklart allt annat också, hihi*
Av mig fick älsklisen en plånbok från cenino som han önskat sig, en halsduk från esprit och konfektyr från jack daniels, kan även här nämna att han är väldigt förtjust i jack daniels så jag brukar vilja hitta lite roligt där ifrån varje jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0