Snart mitt Glada jag igen^^



Usch*
vilken dag jag har haft.. 
Fick först ställa klockan på åtta för att boka tid hos min doktor, fick tid där klockan tio, tog blodprov och lite andra prover och kommer att få åka till karlshamn för att bli undersökt med ultraljud innan jul. Är ingen fara med mig så, men de vill ändå kika lite extra för jag har haft problem tidigare.
Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och kikar på Desprete Housewives och dricker hett te med honung^^
Blir nog inte så mycket mer skrivit då jag är väldigt trött för tillfället, men jag hopps snart vara på benen igen i mitt vanliga glada jag^^

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: tildamilda

Usch! ;/ Hoppas att det inte är någon fara & Krya på dig :)

Kram

2010-12-07 @ 23:06:46
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Bella

Dom hittade ingen fel, så jag får väl stå ut med mina hjärtklappningar tills dom försvinner av sig själv.

Ditt däremot låter allvarligare. Krya på dig!

Och hoppas det bara är en stor förkylning.

2010-12-09 @ 09:58:33
URL: http://rockerlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0