Smize



Man får ta det med ett leende^^
Så fick jag tänka hela vägen hem till utvälinge för det var rena mardrömmen att ge sig ut som resenär idag. Jag fick först ta tåg till bromölla, sedan vidare med extra insatt buss som enbart gick till kristianstad, men efter lite böner gick den lyckligtvis vidare till hässleholm där jag hade mitt nästan byte, väl framme i hässleholm fick jag springa till nästa buss som tog med hela vägen till ängelholm där mina föräldrar hämtade mig.. så jag säger, det är verkligen såå skönt att vara framme^^
Men jag hade tur i allt för jag har hört om resenärer som kommit halvvägs och fått vända om och det lär ju inte vart så kul.. men nu är jag här och det känns hur bra som helst:D
Har även hunnit klippa mormor idag så hon är extra vacker inför imorron och jag har även tänkt fixa till mig själv lite med dusch, skrubb, bus, lack och fön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0