Så jobbigt


Go´Morron mina söta Läsare,
i går var det min värsta dag som aktiv pendlare någonsin.. jag trodde aldrig jag skulle behöva säga eller skriva det här men jag hatar verkligen skånetrafiken just nu. Igår fick vi sluta tidigare i skolan för det var inte många som kunde ta sig dit i all snöväder men jag åkte ifrån malmö med tåg kl.1230 och var hemma i sölvesborg kl. 1900 och då hade ändå älsklisen hämtat mig i hässleholm för tåg och bussar gick inte längre.. helt galet! och vissa människor beter sig som egoistiska får när sådana här saker händer andra bara grät.. nä som sagt helt galet och det var såå skönt när jag äntligen kom hem igår kväll
Men nu återstår ju frågan, börjar karusellen om på måndag kommer jag att få panik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0