Ingen dans på Rosor..



Heey på Er!
Ohh.. mitt liv är verkligen ingen dans på rosor just nu, jag mår verkligen inte bra och det är konstaterat nu att jag har råkat på influensan.. jag ligger bara hela dagarna och orkar i stort sätt inte med nånting. Men jag saknar ju Er så mycket så jag var tvungen att kika in, har fått många fina kommentarer och det är så gulligt av Er
Jag vill verkligen bli frisk snarast för jag har massor att göra egentligen, jag har ett frisyrhistoriearbete som jag ska avsluta, en frisyr att färdigplanera, julklappar att handla och bara julmysa och det kan jag ju inte göra så länge jag mår såhär.. men jag ska försöka pigga upp mig och förhoppningsvis är jag pigg & glad igen när helgen kommer^^

Nu kryper jag ner i lilla sängen igen, men jag ska försöka komma in igen lite senare idag.
Love ya all*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0