Dear Winter


Jag är verkligen ingen person som gillar vintern, visst är det mysigt på sitt sätt med tända ljus eller när det snöar stora vita snöflingor på julafton men utöver det finner jag inget som jag direkt gillar. Jag tycker inte om att pälsa på mig en massa byllsiga kläder, frysa nosen av mig bara jag lämnar lägenheten eller gå upp än tidigare på en redan mörk morron för att komma i tid ner till tåget  för att inte halka på all is..
Jag längtar bara efter den ljusa våren, där jag kan bära mina fina, lätta vårjackor, släppa löst mitt långa hår, mötas av en värmande sol var morron och bära ljusa färger i min outfit - oohh vad jag längtar tills det här är över.
Tänk så skönt om man kunde gå i ide om man ville^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback